Søg
 

Handelsbetingelser Take-Away

Nedenfor finder du de vilkår og betingelser, som er gældende, når du handler hos Fratelli ApS.

§1 Bestilling & betaling

Du skal være 18 år for at handle på www.fratelli.dk

Alle priser på hjemmesiden er opgivet i danske kroner, og de er inklusiv moms.

Når du bestiller varer på www.fratelli.dk, skal du oplyse navn, adresse, telefonnummer og mail. Du kan også vælge et password, så du nemt kan logge ind, næste gang du handler hos os.

Du skal vælge afhentningstidspunkt, betalingsform og dernæst gennemføre betalingen. Herefter modtager du en ordrebekræftelse af din bestilling via mail og SMS. Beløbet vil ikke trækkes fra din konto, før du afhenter dine varer. Ved brug af Visa Debit eller Visa Electron bliver pengene reserveret af din bank, så snart ordren er gennemført.

Ristorante Fratelli ApS modtager betaling med Dankort/Visa-Dankort, eDankort, Visa, Visa Electron, Mastercard og Maestro.

Ristorante Fratelli ApS krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS

Der opkræves ikke kortgebyr eller andre gebyrer i forbindelse med betalingerne.

§2 Udlevering / afhentning

Onlinebestillinger skal afhentes på den valgte takeaway-adresse senest 60 min efter det aftalte tidspunkt. Tidspunktet vil fremgå af den ordrebekræftelse, som automatisk fremsendes pr. mail i forbindelse med onlinekøb på www.fratelli.dk

§3 Særlige vilkår

Af hygiejnehensyn vil uafhentede onlinebestillinger (ved mere end 60 min forsinkelse) pga. fødevaresikkerhed blive kasseret på købers regning.

§4 Ingen fortrydelsesret

Der er ingen fortrydelsesret på onlinebestilling af mad via www.fratelli.dk. Ifølge Forbrugeraftaleloven er online køb af fødevarer, drikkevarer og andre varer til husholdningens løbende forbrug ikke omfattet af fortrydelsesret.

§5 Reklamationsret

Reklamationsretten er gældende, hvis man der er fejl eller mangler ved varen. Da takeaway har begrænset af holdbarhed, imødeses eventuelle reklamationer hurtigst muligt og helst samme dag.

Er der tale om en forkert udleveret varer, bytter vi den, samme dag som handlen er indgået.

§6 Dataregistrering

Når du laver en bestilling hos os, skal du oplyse navn, adresse, telefonnummer og mail. Vi har brug for disse oplysninger for dels at kunne holde dig informeret om din bestilling og for dels at kunne levere varerne til dig. Oplysningerne gemmes forsvarligt i henhold til gældende dansk lovgivning.

Alle de oplysninger, vi registrerer, behandles fortroligt og i henhold til persondataloven, da Bogføringsloven kræver det, gemmes disse oplysninger i fem år.

Den dataansvarlige er Ristorante Fratelli ApS. Alle informationer bliver opbevaret forsvarligt i ukrypteret form. Ligeledes sendes persondata frem og tilbage ukrypteret. På www.fratelli.dk anvender vi endvidere analyseværktøjer til at gennemgå trafikdata i form af logfiler fra vores hjemmeside. I den forbindelse lagres der ingen oplysninger om din person. Formålet med disse analyser er udelukkende at rette de mulige tekniske fejl, der kan forårsage, at vores kunder får vist en fejlmeddelelse eller lignende samt at optimere navigation og virkemåde på den mest hensigtsmæssige måde.

§7 Oplysning om klagemuligheder

Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt hos Ristorante Fratelli ApS, kan du indgive en klage til:

Center for Klageløsning ved Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

§8 Virksomhedsoplysninger

Ristorante Fratelli ApS
Nørregade 6-8
6100 Haderslev

CVR: 37960535

Telefontid:

Søndag – torsdag kl. 12.00-20.00
Fredag – lørdag kl. 12.00-21.00

 

 

Har du spørgsmål til nedenstående, hører vi meget gerne fra dig på: haderslev@ristorantefratelli.dk

Tlf.: 4842 6100

eller

kolding@ristorantefratelli.dk

Tlf.: 7660 0006